2008年10月6日星期一

好味和民宴

之前知道東亞信用咭係和民做推廣,加上曾經同過小M去過飯局,覺得都好好味,所以就成日都想同大肥豬去試吓!

原本我地依個和民宴係上星期五去食,點知當準備去和民途中先發現原來我地兩個都冇帶到東亞信用咭,唉...真失敗!

尋日放假懶懶地唔想煮飯,所以大肥豬就建議同我去食和民啦!

我地以為好醒目,打算早少少食飯就唔洗排隊,所以六點左右就去到九龍灣和民。點知.....去到已經大排長龍,真係誇張。終於都等左成一個鐘先有位呀~~

我估做緊推廣關係,好多人都ORDER左個半價餐,可能多人叫,佢地做得多,所以佢地上菜上得好快,加上我地張二人枱又細細張,所以擺到成張枱都係嘢食呀!

原本我都擔心會食唔晒啲野,不過因為實在太好味,我地竟然可以食得晒。大肥豬仲不停咁讚啲野好食添~~哈哈

由於大肥豬覺得依個餐又好味又抵,所以佢主動話係推廣期內再同我嚟食多次。呵~~呵~~呵~~~~

沒有留言:

發佈留言