2008年10月3日星期五

咖哩超人到..

經過一晚嘅努力,我第一個不織布公仔已經誕生啦!

整好左一面之後個樣......都好似幾似呀~~

完成後.....

好似怪怪地咁,不過第一次整都算唔差啦,起碼似到個樣呀!係手工差少少,我會繼續努力,希望收到嗰位朋友仔唔好嫌棄啦~

哈哈....係唔係好奇怪點解原本PLAN左整阿JACK,但又變左咖哩包呢?

因為當我開始動工嘅時候,糖糖話我知佢已經整好左阿JACK,真係快手啦......所以我就改整左其他公仔,就係依個啦!

經過依個樣怪怪嘅咖哩包之後,我真係要整多啲,等我熟習吓先得。

各位朋友仔,如果有又簡單又易整嘅公仔紙樣,記得俾我,等我可以整多啲公仔呀!

呵呵呵~~希望我今次唔係三分鐘熱度啦!

沒有留言:

發佈留言