2008年10月16日星期四

JACK女登場

今晚約左班同事食飯,放工之後見時間尚早,所以就約埋糖糖去行街街,我地個目的地就係灣仔玩具街。

比起上次去行,今次真係好行好多,完全唔迫人,可能我地都算早早啦!行左一陣,終於有收獲,就係依一個JACK女啦!


睇吓佢...眼仔碌碌幾靚女~

拎個小狗手袋去SHOPPING啦~

HALLOWEEN就到,帶番個面具嚇吓人先~

依個JACK女係我嘅第一個小娃娃,其實我想買好耐,不過無奈B女實在太貴....唔捨得買呀!見依個JACK女好抵($50有找,放心..唔係老翻嚟呀!),咁我帶左佢返屋企啦!細細地玩住先啦....下次可能會帶埋佢地影相呀!

哈哈...係唔係好得意呢?但其實我最想買嘅都係MARIE娃娃,不過依家都已經好少見到,就算有...都要成百幾蚊(俾人炒高晒),同一系列公仔特別買得貴,好似唔多值咁。


(此相片在網上借用)

唉....真係好後悔之前見到六十幾蚊都唔去買,依家想買都買唔到啦!

沒有留言:

發佈留言