2008年10月15日星期三

2009年的約定

今日當我同大肥豬拍拖行去奶奶屋企時,我地傾傾吓.....傾傾吓,唔知講開啲乜,大肥豬突然講左一句:咁不如我地開始計劃2009年去北海道玩吓啦!

嘩...一聽到真係開心到彈起,竟然係佢主動提出(當時我地個話題係冇講任何去旅行嘅野)。我都好驚係我聽錯,仲問左幾次添。哈哈....

雖然都唔依個約定可唔可以成行,不過聽到我都已經好開心。因為大肥豬本身都唔係太鐘意去旅行,我好耐之前提過吓話想去台灣,佢都話唔好。依家就主動提意去我好想去嘅地方,真係勁開心呀!

佢有依個心我都已經好開心,當然.....約會成真的話就仲開心呀!

希望依個約定真係可以成真啦!為左咁....我都要慳啲,儲番多啲彈藥先得!

沒有留言:

發佈留言