2008年10月2日星期四

學人整小手工

上次去探車厘B時,車車記得我曾經問過佢有關不織布嘅嘢(哈哈~~真係好記性啦!),所以係臨走時送左好多不織布俾我啦!真係唔好意思...又玩又拎添~~哈哈

收到咁多靚靚布,所以我啲整手工嘅癮又再濃厚啦!

依幾日都不停上網搵啲公仔嘅紙樣,都有搵到啲,不過有啲好似好難咁,作為初整者嚟講,都好驚整唔到。

終於係糖糖嘅提意吓,我已經決定左第一個公仔整乜啦,哈哈~~~就係好配合HALLOWEEN氣氛嘅JACK啦!睇落都好似好易呀!

我仲打算用上次去迪迪尼拎到嘅亞JACK貼紙做SAMPLE添。

依家所有野都齊晒,可以開始動工啦!

話晒都係第一次整,加上我嘅手工藝一向都唔係太好,唔知我可唔可以成功呢?

希望可以好快就俾我個靚靚製成品俾大家睇啦~~

沒有留言:

發佈留言