2008年2月10日星期日

年初四的節目

原本都冇打算出街,諗住留係屋企休息吓,收拾好心情明天返工。唔知點解小豬爸好有興趣話要入大佛市集行街街,咁我地今日個節目就係入大嶼山啦!

開頭都想搭360上大佛,不過因為上去時都好多人排隊,最後我地都搭左巴士上去,打算走時先去試搭(我地都未搭過360,好似有少少OUT添)。

我地先去行吓個市集,比我地預期中少人都唔太迫。我地行店鋪睇野,不過D野就真係唔係我地買,因為比市區貴好多,所以只係睇完就算啦!

係市集中途有棵心型樹葉樹,我究竟好耐先知係假,仲俾大肥豬笑我呀!

之後行完市集就行去大佛啦!係途中見到有熱辣辣粟米賣,為食嘅小肥豬當然又係咁食...食...食,不過又真係好甜好好味呀!

行左寶蓮寺一陣,之後我地就走啦!

係回程時我地個個係咁你推我讓話去搭360(其實個個都仲擔心有危險,唔係好想搭!),最後都係維持搭巴士走。

係臨走之前去覽車附近影張相,証明嚟過就算啦!

哈哈哈~~真係又冇得搭360,不過都係遲D先再考慮去搭啦!始終都仲有少少驚驚地呀!

沒有留言:

發佈留言