2008年2月5日星期二

第一件新年擺設

今年第一年係新屋過年,原本都唔打算點佈置,都只係打算買一個揮春貼係門口。但小豬媽就話唔好,第一年新屋都應該買少少野擺吓,所以開頭都只係買多個傳盒就算。

不過前日同小豬媽行過D花店,見到好多好靚嘅年花,咁就有少少想擺番盆係屋企啦!不過有咁多款都唔知買乜好。

當我仲考慮緊嘅時候,小豬媽就話:買水仙啦!旺夫呀!

嘩~~旺夫哦,當然唔再考慮決定買水仙啦!

不過因為嗰日我地趕時間,所以冇得慢慢揀,打算遲D先再去揀。

點知今日返小豬媽屋企食飯時,佢已經幫我準備左一盆好靚嘅水仙花,仲幫我整佈置好晒呀!

我一番到屋企就即刻擺好,雖然未出花,不過真係越睇越靚,希望可以趕得到年初一開花啦!

沒有留言:

發佈留言