2008年2月2日星期六

我回來啦

哈哈~~終於都可以再上網啦!

大家見到我就即係我已經入左新屋啦!真係既辛苦...但又非常開心,終於都可以有自己嘅地方,可以過二人世界啦!

不過諗番起為左過二人世界,又真係有得有失.....

得嘅....除左係有一個幾好嘅安樂窩之外,經過今次搬屋過程,我發覺大肥豬真係好..好..好錫我。為左唔洗我咁辛苦,好多野都係佢做晒...洗廁所、窗花、拖地...好多好多野都係佢做晒,有D要爬高嘅地方又唔洗我去整,怕我有危險呀!我除左清潔個廚房同執自己D野外,好多時我都係做指揮官,睇住大肥豬做。睇住嗰時又真係覺得自己好幸福,不過又有少少唔好意思...

失嘅....當然係我地嘅錢啦!原來一個家都真係唔容易,好多野都要準備,除左D大型電器之外,仲要有好多濕碎野....煮飯要用嘅用具、酒、米、碗碟....仲有好多好多咁,真係樣樣都唔買唔得,樣樣都係錢。唉...我依家真係明白乜叫做搬屋一闊三大啦!

為有過埋新年之後就努力慳錢,學做一個精打細算嘅師奶仔啦!

聽日就要煮入伙飯俾奶奶同一班親戚食,真係好緊張呀....一次過煮十幾人飯,真係未試過,希望可以順順利利啦,唔望讚賞,只希望唔好勁彈我就得啦!

所以今晚要早D訓,抖足精神為明天而努力,所以遲少少先POST我新屋嘅相俾大家睇啦!

沒有留言:

發佈留言