2008年2月9日星期六

年初三的節目

每年年初三小豬爸都有一個習慣,就係一家人揸車入新界行吓,行個大運呀!今年當然唔例外,我地一行七人去新界行個大運啦!

第一站我地就去左林村探吓許願樹,可能冇得拋寶碟,所以唔係太多人。我地行左一陣D鋪頭仔,食吓D懷舊小食就走啦!

之後我地就去左士多啤梨園,原本我地都冇打算去摘,諗住八卦吓就算,不過我地又見到其他人摘到好多又紅又大粒嘅士多啤梨,我地當然摘埋一份啦!個場又冇乜人,我地鐘意點摘都得。

嘩~~真係有好多士多啤梨,我地一邊摘一邊玩,好似尋寶咁,見到又紅又大粒就衝去摘,真係好好玩呀!

依盤就係合我地七人摘出嚟嘅成果,唔好睇少佢呀,都有成三磅幾呀!依家留番星期一小豬媽佢地上嚟我屋企食。不過偷食過....真係好甜呀!

玩完一輪,就陪小豬媽入去附近嘅雲泉仙觀行左一陣啦!

之後我地就去流浮山進發,因為小豬爸話請我地食海鮮呀!好野...萬歲!

入到流浮山見時間仲早,所以就行左一陣,跟進我地就一齊去買海鮮,準備食餐飽啦!

我地真係冇野玩,係小豬媽揀海鮮時,我地就拎左D海鮮嚟玩,哈哈..真係八厭啦!

今晚個晚餐真係好豐富,都幾好味呀!食都個個都好飽飽咁走呀!

首先就係依個豉油蝦,好味指數真係好高呀!

椒鹽瀨尿蝦,我嘅至愛....

西式辣酒煮蜆,賣海鮮位姐姐介紹咁煮,整出嚟又幾好味!

一人一隻鮑魚仔,我地仲用刀叉食,個感覺幾好feel呀!

清蒸紅瓜子魚,『紅瓜子』係條魚名嚟,都係第一次聽呀!

仲有粉絲象蛂蚌,依個比起其他就麻麻地啦!

最後當然要食碟菜同抄飯啦!

食飽飽就走人,埋單都唔係太貴,都幾抵食。不過唯一美中不足就係加一問題,sell我地嗰位姐姐話冇加一,但最後竟然有收,真係.....原本我地都想理論吓,不過小豬爸話新年就算。

今日就係咁過左啦!真係都又好玩又好食嘅一日,不過肯定又係勁肥嘅一日,因為為食嘅我真係冇停過口呀!

沒有留言:

發佈留言