2008年2月2日星期六

新形象

就嚟過新年啦!為左配合第一年以大肥豬太太身份過年,所以尋日就做左一個好重大嘅決定....就係襯髮廊未加價前,去左剪頭髮...

登..登...登.....登,依個就係小肥豬嘅新形象!

靚唔靚呀,我自己就覺得都OK,個樣細過左好多呀!哈哈哈..又係度扮細啦!

今次真係有史以來剪得最短呀!記得對上一次短髮係十幾年前,嗰次都冇今次咁短呀!其實我都諗左好耐先決定係唔係真係剪短...因為我本身係好鐘意長頭髮,成日覺得短頭髮比較男仔,唔鐘意,所以我都好耐冇試過啦!

點解我今次又會剪短.....其實我都好唔捨得,當髮型師幫我大剪時,我個心都有少少唔舒服嘅感覺呀!不過今次剪短都有兩個原因呀!

原因一:
唔知係唔係上次做負離子時D藥水唔好,所以我甩頭髮個情況都幾嚴重,成日都一梳頭時把梳都貼滿晒頭髮。加上我頭髮都傷咁,所以都考慮剪啦!

原因二:(依個都算係最重要原因)
其實同大肥豬拍拖咁多年,佢都成日叫我剪短頭髮,因為佢鐘意短髮。不過我次次都冇彩佢,佢有佢講,我有我留長,後來講到佢都冇心機再講啦!所以當我今次想剪頭髮時,就打算剪頭髮時,就等佢願意成真,俾大肥豬一個驚喜,等佢開心吓啦!

一返到屋企俾大肥豬見到我依個短髮LOOK,佢個樣真係開心都...感覺佢由心笑出嚟,仲不停係咁叫我靚女呀!見佢咁開心...都覺得今次剪短都係值得呀!

大肥豬已經叫我KEEP住依個短髮LOOK,叫我唔好留長呀!哈哈~~睇吓佢乖唔乖啦!

沒有留言:

發佈留言