2008年2月12日星期二

諗起都咁開心

為左要攪間新屋,同埋第一年新年要係香港過,所以我地都未去渡蜜月,唉…見到好多同我地差唔多日子結婚嘅朋友仔都已經去完旅行番嚟,仲POST晒上網,都有少少唔開心呀!

不過.....一諗起就今年個復活節假期就超級開心,因為我地個蜜月旅行決定左會係依個假期去啦!哈哈哈~~

係新年前我地都去行過吓D旅行社,睇吓個行程,不過就好似未有心水同個價錢都未出,所以打算過左新年再去睇。

依家過左新年假期,所以又可以去睇吓D 旅行社嘅行程啦!

但之外睇過,間間都好似差唔多,同埋我地都唔係太熟識,所以就想問吓大家有乜好介紹啦!

我地暫決定去東京,不過就一定係跟團(因為我怕自由行唔識路呀!),主要都係想去玩..玩..玩,有乜樂園好介紹呢?有乜地方係去東京必定要去呀?同埋跟邊間旅行社好呀?大家俾D意見我啦!唔該晒!

不過..仲有一關未過,就係我老細啦!唔知佢批唔批我成復活節假期都放假,真係有少少擔心,希望冇問題啦!要等佢星期一返嚟先可以問佢呀!

唔理住啦,揀定團先,都時一OK就去報名!

真係...諗起都開心呀!

沒有留言:

發佈留言