2008年2月16日星期六

一鼠萬利過好年

哈哈~~今日我地又入左迪迪尼啦!

唔知係唔係星期六關係,真係唔係太多人,排隊同公仔影相都唔洗等好耐。不過就因為依個原因,佢地好少公仔出嚟呀,只係新年嗰幾隻出嚟同人影相!

激死我....又搵唔到MARIE呀!

我地一入到去就見高飛,我就一支箭咁飛去排隊,依隻高飛真係好攪笑,我地影幾張相都唔同動作呀!


影完高飛,就係等睇巡遊時,又去左影依D特別佈置啦!

除左高飛之外,我地每一隻新年打扮嘅公仔都有影到呀!不過始終都係冇得同DONALD & DAISY一齊影。

行行吓見到依三個人,又冇乜人排隊,咁就又走去傻吓傻吓去影,不過始終好似唔係好夾迪迪尼依個FEEL!

我地又入左新嗰個米奇屋企睇,件件佈置都好靚,真係好得意呀! 

因為大肥豬怕我病仲未完全好番晒,所以今次我地都係主要入去影相,冇玩到機動遊戲呀!所以我地都影完相就走啦!不過係臨走時,又係大門口影左幾張相啦!(真係唔放過任何機會呀!)

原本我地今次都冇打算買野,不過當我地行過精品店時見到有D衫做減價呀...所以我地就買左情侣裝啦!

 

沒有留言:

發佈留言