2006年11月9日星期四

個景好靚

依幾日睇『肥田』,成日播係芝柏嗰度拍外景。見佢地D景真係好靚,尤其係嗰個教堂,真係超靚。睇完之後真係好想心思思去芝柏影多輯呀!

其實,一早大肥豬已經講左我地影一輯就OK,除非新天地嗰輯完全唔得,先考慮影多一輯(佢個理由係我地重質不重量)。

我個心真係好15/16~事關我又好想影多一次(應該話個個都想影多幾次,因為影相真係好開心),但即係話新天地嗰輯唔好啦(我覺得應該冇乜問題),但我又唔想呀!真係好矛盾啦~~

經我不斷催眠,依家大肥豬就有一個定案,佢話將個機會交俾個天決定,如果我地中到六合彩四獎左右,就將D獎金用嚟影多一次啦~

所以,依家真係要求神拜佛,希望可以實現啦~~

講時講,我今個星期日就去睇相版啦~依家心情真係好緊張呀!唔知我D影靚唔靚呢?

沒有留言:

發佈留言