2006年11月19日星期日

驚喜的晚餐

依家係大肥豬嘅博殺期,佢好忙做功課同溫書,我地都好耐冇見啦~~

今日佢仍然係好努力返學校做功課,我就同媽咪去行街街。當我地買好晒夜晚嘅餸,返到屋企嘅時候,大肥豬就打電話俾我,佢話已經做好晒,走啦~問我想唔想同佢食飯。我緊係扮晒左話唔好.......點知佢話已經係搭緊車嚟緊啦~

我聽到真係幾開心。不過媽咪話我地買嘅餸唔多,驚唔夠。之後我說諗諗吓叫大肥豬上嚟前去街市買少少瘦肉同冬瓜,用來滾栗米湯。我開頭都怕大肥豬唔肯,因為佢未試過自己一個人去街市買野,我怕佢唔想呀!

點知......佢一口答應,仲幾好,買埋燒肉加餸。

今日真係好驚喜,一來冇諗過佢會來食飯,二來佢竟然自己去街市買餸呀!

沒有留言:

發佈留言