2006年11月11日星期六

科大一天遊


尋日係嘉汶表妹嘅大好日子,佢完成左個大學課程行畢業典禮啦~真係好開心呀!我地由細個開始D感情都好好嫁,加上佢又乖又叻,我同媽咪都好錫佢呀!不過最衰我要返工,出席唔到佢個畢業典禮,有少少遺憾,所以今日我同媽咪就陪佢番學校去影相啦~

一踏入學校門口,已經見到好多個著晒畢業衫,又拿花又拿公仔,見到佢地個個都好開心,自己都感染左D大學生心境呀!

嘩~~原來科大真係好大呀!我地由山上行到去海邊,行到邊影到邊,去左好多地方,影左好多靚相。

最後,我地去到圖書館影完相之後,我就叫嘉汶表妹俾件畢業衫我玩吓,等我扮吓嘢呀!真係好攪笑,我同媽咪都玩到傻左,以為自己真係大學畢業。

最後同嘉汶表妹講句:恭喜~~恭喜

沒有留言:

發佈留言