2006年11月4日星期六

第一百篇網誌

記得剛剛開始寫blog嘅時候大肥豬話我只會有三分鐘熱度,唔會有恒心寫得耐。

不過......唔覺唔覺,原來已經都左第一百篇網誌啦~

由開頭只係諗住記下日常生活同婚禮嘅進度,到依家同blog友仔交換心得,無所不談,個感覺真係好好~~開心呀!

係BLOG度我識左好多好朋友,多謝佢地陪我一齊分享我嘅喜、怒、哀、樂。我很感謝每一位來看我這個網誌的blog友,也感謝你們的留言。你們每個回應對我起著鼓舞的作用,更是我的繼續寫blog的原動力。

我一定會繼續努力,希望嚟緊好快會有第二百篇.....四百篇.......好多好多,仲有可以識到更多更多好朋友。

 

沒有留言:

發佈留言