2006年11月1日星期三

困lift記

今日真係黑仔呀,竟然係學校都可以困lift~~~

事緣我要上去五樓教員室派嘢俾各老師,我就同一個維修人員搭埋同一架lift,到三樓左右一位主任入lift,過左一間......架lift無端端又上又落,又唔可以開門,後來又停左唔旭,我真係好驚呀!(因為我好怕俾人困住嗰個感覺,加上細細個試過困好耐lift)我全程捉住嗰位主任,唔放手。隔左一間,架lift又行番,到五樓就自己開門,我當然就立刻衝出去。

不過我都少少唔開心,就係......佢地係閉路電視睇到我困lift個情況(當然係好醜樣啦),一見到我就係度笑,仲問我係真驚定扮嘢。人地真係驚嫁......

算啦~過左去就算,可能佢地講笑啦~

沒有留言:

發佈留言