2006年11月13日星期一

喜事一鑼鑼

今日我聽到兩件喜事

首先LUNCH收到一個舊同事打嚟電話,真係有D驚喜,因為我地一路都以E-MAIL聯絡。佢先問我結婚D野攪成點呢(因為佢有睇開我個BLOG),之後佢同我講佢都係出年年尾結婚,不過就仲未擇好日子。真係又超好開心呀!因為我同依個舊同事係同月同日出(當然我係大過佢啦),可以一齊結婚就緊係好啦,最好係同一日,仲有意義!但有少少唔開心就係如果佢又係年尾,我地咪唔可以出席對方嘅WEDDING PARTY。不過唔緊要,最緊要就係大家都開開心心做個靚新娘。

第二件喜事就係我媽咪個舊伙十二月一號記娶新抱,請我媽咪返大陸飲呀!我媽咪同佢感情都幾好,所以佢係會返去飲,不過我就唔會去啦!原來喺大陸係男女家分開請飲,佢地加加埋埋都有成80圍,真係勁!

沒有留言:

發佈留言