2006年11月6日星期一

好投入嘅一擲千金

尋晚原本我地都好似好平靜,食完飯睇吓電視,不過媽咪就唔係好舒服,好早就訓,LULU妹又入左房打機,所以就得番我同大肥豬陪爸爸睇電視。

原本都唔知睇乜好,不等等吓就播『一擲千金』,我地見係新節目咪睇吓~~點知就出事啦~

個兩個男人越睇越緊張,又話應該到$54000就好賣、一個又話唔好賣,又一齊話嗰個男人黑仔......佢地仲越傾越大聲,我夾係中間真係覺得好好笑呀。佢地D笑聲仲嘈醒左媽咪呀!(你話幾勁呢)

節目完左之後又係度講......真係唔明點解佢地噤投入呀!不過,都好呀,起碼我地過左一個好愉快晚上。

見佢地噤投入,等我睇吓仲有冇得報名,幫佢地參加,等我到時笑吓佢地都好呀

沒有留言:

發佈留言