2019年8月3日星期六

【突如期來的小慶祝】小小豬農曆生日

2 AUGUST 2019(FRI)

有個小朋友今日成朝都係度古古怪怪,間唔中又係度自言自語話咩...蛋糕。我睇見到都真係有啲唔對路終於忍唔住問佢究竟係咩事依隻傻豬最後怕怕羞羞咁話......原來今日係佢嘅農曆生日哦~

聽完豬大少講咁講我都半信半欵,所以就去檢查日曆,原來又係真哦,所以近近地係屋企樓下買個雪糕蛋糕,等隻豬仔開心啦心啦~

其實呢....我地一向都係慶祝新曆生日,加上我地依啲新潮人又點會記得農曆日子呢,所以對農曆真係完全一啲冇印象,真係唔明白小小豬點解會知道呢

不過見到依隻傻豬仔見到蛋糕個開心樣,都真係暫時唔諗咁多啦~

都真係依隻豬仔仲好認真話要MAKE A WISH添~

但.....其實我都真係好想知佢係點知問佢又唔肯講絕對係一個......謎~

不過謎題終於解開了,原來佢早前聽到我地話同公公慶祝農曆生日,所以就知道左農曆生日都係可以慶祝,就係咁....佢自己上網CHECK返佢嘅生日日子,知道今日係佢農曆生日啦

對住依隻豬仔真係唔知好嬲定好笑,不過佢肯自己上網搵都證明佢有一定嘅求知慾,都係一件好事嚟嘅.....只係......依位騙徒嘅手法越來越高名,咁就呃左我一個蛋糕,唔知下次又想要咩呢......哈哈哈



沒有留言:

發佈留言