2019年8月15日星期四

【試用分享】ERiiS 髮囊逆齡防脫髮洗護系列

15 AUGUST 2019(THU)

脫髮對我嚟講都係一個大問題,每朝梳頭都一定會甩好多頭髮。當公關哥哥問我有冇興趣試用有7日救髮神水之稱嘅意大利防脫頭髮洗護品牌ERiiS,聽到就當然係好想試你知啦....每日屋企掃地都有好多我嘅頭髮,真係既麻煩又困擾呀~

唉...真係唔明點解我啲頭髮甩極都仲係咁又多又厚,每次洗頭後啲頭髮塞滿左個去水位置,都真係有啲駭人叫我剪短頭髮我又唔捨得,所以唯有希望可以靠洗護系列可以幫到手啦~ 

ERiiS女士系列防脫髮洗頭水~

針對壓力、懷孕、減肥、血液循環減慢等脫髮原因,有效改善組織水合作用,同時激活細胞新陳代謝,通過激活細胞代謝而進行真皮再生及減少炎症,從而有助於減少皮脂溢出,為頭髮纖維提供水分。

洗頭水呈現透明淡黃色,有淡淡清香~

由於沒有起泡劑,所以在洗頭的時候不會捽出大量泡沫~

ERiiS 防脫髮護髮素~

以植物成分Jojoba oil 可可芭油撫平毛鱗片,中和靜電及讓頭髮順滑、貼服。成份天然,保濕元素Ceramide A2(細胞間脂質),有效鞏固頭髮組織,於頭髮表面形成保護層,徹底修護及强化受損及脆弱髮質,減低頭髮因梳擦而折斷的機會,令秀髮更健康柔軔。

護髮素呈現乳白色cream狀,香味唔算太濃~

使用時可按摩頭皮,令頭髮更能得到滋潤,柔軟髮質~

我用左約兩星期,最明顯係脫髮情況係有所改善,脫髮情況好似減少七成有多,依家洗頭後都只係甩十零條頭髮而且頭髮和髮尾也順滑和貼服左,同埋無咁易翹起,感覺都真係幾滿意,嚟緊一定會回購呀~


More Information : 




沒有留言:

發佈留言