2019年7月28日星期日

【小店好玩DIY】笠笠咖啡畫花DIY

28 JULY 2019(SUN)

早前公關哥哥介紹左一個地方俾我同小小豬,有得DIY體驗咖啡畫花之外,Like左相關Facebook專頁之後,仲有好得意嘅卡通蛋白餅送。

雖然小小豬就唔飲咖啡,不過聽到有得DIY佢都好有興趣想玩下,就係咁我地就約埋姨姨去玩一個下午啦~

每地今日就去位於旺角係小店 - 笠笠咖啡整DIY啦~

睇人玩咖啡畫花都好多次,自己去整都係第一次,初時都好擔心困難。不過原來都有好多款式圖樣俾我地參考嘅~

除左咖啡之外,原來仲有得DIY整熱香餅,依個貪玩嘅小小豬當然又想整埋一份啦~

未開始之前就先睇下短片教學~

好啦....飲杯送一到就可以開始動手了成日覺得這些COFFEE SHOP都係得咖啡,原來都有其他選擇,好似小小豬就左杯草莓鮮奶,我就叫左一杯紫薯鮮奶~

姨姨就向高難度挑戰嚟一個3D版畫花~

姨姨話看似好難,但其實只要好好控制住啲泡泡,咁就好容易啦~

姨姨嘅完成品,都可接受啦....哈哈哈~

另一邊小小豬都開始畫緊,睇見佢一筆筆慢慢咁係杯面畫,又真係好似有板有眼,而且一向粗手粗腳嘅佢竟然係可以輕輕手咁去做,真係要俾個LIKE佢呀~

大功告成,雖然佢唔係整得好靚,不過都要俾少少支持佢啦~

另一個重點就一定係送嘅卡通蛋白餅,真係款款都咁可愛,好想要晒佢地呀~

我地ORDER左三杯,就可以隨機得到三款卡通蛋白餅,小小豬一見到佢近期至愛嘅比卡超就已經勁開心。款款都超可愛睇見到唔捨得食落肚,最後就緊係俾為食豬二話不說就消滅左啦~

原本我都打算杯紫薯鮮奶自己畫,點知依個小小豬要幫我攪攪陣~

真係唔知佢想畫乜,不過最後放粒蛋白餅上去即刻好似美觀返少少~

畫完都開始有點肚餓,先嚟一個煙三文魚意香草包~

之後就嚟另一個小小豬期待節目,就係去整DIY熱香餅~

其實係整咩圖案都可以,不過小小豬就建議整佢近期熱愛嘅比卡超同精靈球~

係姐姐邊教邊幫嘅情況下終於完成,仲加多一個雪糕球,食得啦~

自己整有一份成功感之餘,仲特別好味,小小豬好快就KO晒啦~

食飽飽仲玩一陣BOARD GAME先走呀~

More Information : 
咖啡資訊平台 All About Coffee 同多間咖啡店品牌攜手推出「咖啡同行賞」優惠活動,合作嘅咖啡店遍佈港九新界,有興趣朋友仔可以Click 入去睇下有冇邊間Cafe啱你心水啦~> http://bit.ly/2S7RxLK 

PS:只需讚好All About Coffee及相關咖啡店嘅 Facebook專頁,並向店內職員出示有關頁面即可享用優惠。





沒有留言:

發佈留言