2018年7月31日星期二

【郵輪初體驗】星夢郵輪三日兩夜海上之旅

27-29 JULY 2018(FRI-SUN)

其實唔止小小豬,就連我地都係第一次上郵輪玩,所以我地三口子都對今次三日兩夜嘅星夢郵輪之旅都好期待,唔知係船上有咩玩呢?

一向俾我嘅感覺郵輪都係一啲大朋友嘅玩樂地方,但原來依家都已經有好多小朋友鐘意嘅活動,好啱一家大細嚟玩~

一嚟到碼頭,我地第一時間就將我地嘅小行李托運,咁樣一陣就有專人幫我地拎入房間,我地就可以即刻去餐廳食晚餐,又真係幾方便哦~

原來CHECK-IN都可以嚟一個自助便形式,佢個步驟都好簡單(最好就係自助唔多人排隊,唔洗等咁耐),所以小小豬都話要自己辦理呀~

見到今次我地今次上去玩嘅"世界夢號"準備泊入碼頭,小小豬都好心急好想快啲上船呀~

由於上船玩嘅朋友都比較多,所以我地就要分批上船,最後等左大約一個多鐘就開始可以過海關,然後就可以慢慢安排上船啦~

上船之後我地就先去16樓那間自助形式餐廳食晚餐,雖然場內都比較多人,但大家都好有秩序搵位同埋排隊拎食物。食物種類唔可以話好多,不過勝在佢地回得快,所以密密食都一樣冇問題~

食飽飽就當然回房間,長方形嘅房間都OK,同埋感覺都好舒服~

當然最吸引嘅就係個露台,配合埋張凳,坐係度吹吹風真係好正呀~

瞓醒就即刻出去露台,原來我地已經去到海中心四周都係只有藍天與白雲,加上少少嘅海風吹埋嚟,超舒服呀~

去玩之前就當然先去食個豐富早餐啦~

之後就返回房間搵泳衣,出發去大放電啦~

一個玩水專區就夠小小豬係入面大放電睇見佢兩父子係入面玩得咁開心,點解我會漏左帶自己件泳衣上船,冇得一齊落水…鳴鳴鳴

佢地仲去左按摩池浸下添~

仲有一個滑水梯,小小豬話好好玩,佢都玩左唔知幾十次呀~

另外,仲有一個大人版滑水梯,DADDY就自己走左去玩,佢話五條滑水梯嘅速度都唔同,每一條都好刺激,一定要玩晒佢。 

玩完水我地就去玩一啲戶外遊戲~

玩左一個上午,我地回房間休息同洗白白之後,就去食午餐~

食完又當然係繼續玩,小小豬就入左去玩PLAYROOM玩,由於只係小朋友入去,所以我都唔知有咩玩,小小豬話入面都係啲小遊戲同打機,要佢自己一個玩就麻麻地鐘意哦~

平日唔俾打機嘅小小豬仲可以嚟放縱一下,因為DADDY破天坊俾佢去玩一局電子遊戲機添(雖然只係一局,小小豬都已經係好似中左頭獎,都話去旅行係有啲唔同啦…哈哈)~

玩左一陣我地又係郵輪上周圍行下,我地仲係甜品部見到有香蕉沙冰,所以就買杯係享受下啦~

船上都有一系列嘅親子活動,我地見到有一個尋寶遊戲好似幾好玩,所以就三口子報名參加啦~

我地按照指示,完成五個任務就可以啦~

我地要係兩層樓跑來跑去搵職員完成任務,雖然有點攰但其實又幾好玩哦...哈哈~

體力勞動完我地就去睇電影,小小豬就睇得開心,我就可以休息一下,因為涼住冷氣真係勁舒服呀~

又到食晚餐嘅時間,今晚我地就去左5樓食自助晚餐,感覺上比昨晚16樓嘅好少少...哈哈~

食完飯又當然想繼續玩,好啦.....就再去小泳池游下水啦~

瞓醒一覺原來我地已經返回香港,係露台上望出去個風景真係好靚呀~

由於我地九點就要落船,所以我地輕輕鬆鬆咁慢慢執行李,準備為我地依個愉快行程作終結了~

再一次謝謝星夢郵輪邀請,等我地三口子過左一個好玩又輕鬆嘅三日兩夜體驗之旅呀



沒有留言:

發佈留言