2018年7月21日星期六

【學做街市小幫手】蠟筆小新玩轉「香港街市」@啟田市場

21 JULY 2018(SAT)

基本上小小豬由細細個都有陪我去行街市嘅習慣,因為我都真係鐘意行街市多過行超市,同埋帶埋小小豬去行街市又可以俾佢同多啲唔同朋友仔接觸,唔多唔少都可以學到點同人溝通(因為街市姐姐都真係好鐘意同小朋友傾計....當然我講嘅係唔旺嘅時候啦)

不過隨住小小豬返左小學,陪我一齊行街市嘅機會就少左,冇法啦....全日制就係比較少時間,所以依家都係放假先可以陪我啦

今日就有少少特別,小小豬約埋小新同美冴一齊嚟反轉「香港街市」~

今日嚟都係有個任務,就係學做一個街市小DJ,幫手做個小店員去推銷產品呀~

見到小新同美冴都已經好興奮,不過都要乖乖聽哥哥教啲技巧先可以去做街市小 DJ呀~

知道要做咩之後就可以出發開工啦~

第一站我地就先到凍肉店,幫店主姨姨推銷雞翼,一向唔怕羞又愛攪事嘅小小豬都好落力,拎住支咪就不停咀講...講...講呀~

之後仲拎啲雞翼俾啲途人試食添~

之後我地就去蔬菜店幫手推銷車厘茄~

小小豬仲要請小新齊齊試食車厘茄~

正當哥哥提及小新唔鐘意食青椒時,佢就二話不說拎個紅椒去驚小新,真係俾佢笑C呀~

順利完成任務之後,可以獲得小證書加許小朋友們嘅落力~

當然唔少得收到三個遊戲金幣做人工啦~

拎住噂遊戲金幣就可以去夾夾機夾蔬菜同水果,幫手加餸~

不過....小小豬一向都唔叻玩夾夾機,所以都係冇得加餸添~

冇戰利品唔緊要,最重要係享受玩樂過程,同埋可以學到嘢嘛。依個小小豬都不知幾鐘意做依個小DJ,一返到屋企又拎晒佢啲公仔朋友出嚟,不過佢今次就扮哥哥,教佢啲朋友仔做小DJ~

香港街市今個暑假都係唔同街市舉辨唔同嘅活動,所以有興奮嘅朋友仔都可以去佢地嘅 Facebook 專頁登記呀~


More Information : 
街市小 DJ
日期:2018 年 8 月 4、18 日(星期六)
時間:2:30 p.m.-3:30 p.m. 
對象:4 至 10 歲小朋友
由資深街市 DJ 擔任導師,傳授廣播及與商戶合作的技巧,從中訓練小朋友面對大眾說話的膽量。活動完結後,除了可獲頒「街市小 DJ 證書」外,街市 DJ 更會現場選出一名「小 DJ 人氣王」,得獎者可獲神秘小禮物一份及會員積分 50 分。

街市小當家
日期:2018 年 8 月 11、25 日(星期六)
時間:12: 00 p.m.-1:00 p.m. 
對象:4 至 10 歲小朋友 
小朋友化身作當家,他們須根據指定菜式,於限時內完成食材選購任務,體驗當家買餸經驗!參加者除了可獲證書外,限時內完成而且使用最少金錢的小朋友更獲選為「至叻小當家」,得獎者可獲神秘小禮物一份及會員積分 50 分。 

以上兩項活動地點: 香港街市 - 逸東邨、青衣市場、恆安市場、廣源市場及啟田市場 報名方法:家長可帶同小朋友於上述市場的客戶服務台向職員報名,或到 Facebook 專頁登記。


Facebook:https://www.facebook.com/HongKongMarket.hk/


沒有留言:

發佈留言