2018年7月17日星期二

【試用分享】MoonRock MR1護脊書包

16 JULY 2018(MON)

小小豬好快就會係一個三年級小學豬,對新學年佢最著緊嘅除左係啲教科書之外,另一個就係有冇一個靚靚書包用。咁我又覺得書包都真係幾重要,話晒都陪佢返學哦,所以我都有打算買個新書包等佢開開心心返學

就正當我開始考慮買咩款書包嘅時候,就收到MoonRock送俾小小豬嘅禮物 - MR1護脊書包,睇下佢知有新書包用個樣幾開心~


MoonRock這個品牌其實都有四個系列(MR1、MR3、MR5、MR7),我地家長可以因應小朋友嘅高度及需要選擇合適嘅款式


小小豬今次依個就係MR1款式,適合120以上嘅小朋友使用,書包43(高) x 27(闊) x 15(深)cm,而且佢重814克係四款當中最輕嘅書包呀~

MoonRock護脊書包仲榮獲脊骨神經科領域權威 - 美國脊骨神經科學會認証,為全球首個榮獲美國脊骨神經科學會認可護脊書包品牌,而且擁有多項專利,護脊效能備受肯定~

係適當情況下使用均確保產品可使用最少三年,並在正常使用下提供三年保養~

書包以五點式承託系統為脊椎提供全面保護(專利編號: ZL 2016 2 1234306.4)~

有效將書包重量平均分佈於兩邊肩帶、胸帶及腰帶,達到卸力效果,以免影響學童發育~

以智能透氣墊,隨著小朋友身體擺動,等背部與書包間保持空氣暢通流動,達致最佳透氣效果~

扣式肩帶的靈活設計,無須調教同時為不同肩膊寬度提供最佳舒適度~

背上身都可以配合跟脊骨形狀,小小豬都話好適度~

而且佢腰部也有支撐點,咁就可以好好將腰部保護~


小小豬就對佢嘅快拆磁石胸帶扣最吸引,因為只須兩隻手指便能輕易扣上及解除胸帶,佢話係超級方便哦(其實設計係用嚟協助固定肩帶係舒適位置呀)~ 

外觀雖好,但我都覺得實用係最重要始終小小豬都係一個粗心大意又心急嘅小朋友,所以間格實用對佢嚟講都好重要, 書包大大細細共有四格呀~

每一格都都好實用,咁小小豬就可以分別擺放好書本..文具..視藝用品..等等~

書包仲附送方便收藏嘅防水雨冚,摺合起來體積細小,為已經作了撥水處理書包面料增添額外防水效能,確保書本不會沾濕~

親身體驗就來得實在,小小豬一見到個新書包就要試啦~

整體上都唔錯小小豬仲對依個新書包好滿意添(嗱...大家唔好誤會,個書包顏色係小小豬自己揀,佢話依三個顏色搭好正哦.......我冇迫佢用粉紅色呀....哈哈哈)~

當然睇我分享就唔及自己親手感受來得好,所以有興趣嘅朋友去今年書展 MoonRock 書展攤位,如果即場購買佢地嘅護脊書包,仲有機會獲贈 MoonRock 文具包乙個 (限量 2000 份),文具包附送 MoonRock F4 文件夾、鉛筆及筆記簿一份,送完即止。


More Information : 
Website:www.moonrockbags.com
Facebook:https://www.facebook.com/moonrockbags/





沒有留言:

發佈留言