2018年8月7日星期二

【試用分享】Lancôme 全新極致持妝輕透底妝系列

6 AUGUST 2018(MON)

雖然平日我都唔係點打扮,不過點到好我都一定會係出街時塗少少底妝,等自己看上來有點精神之餘,扮靚少少人都有返多啲自信心。

最近經公關姐姐介紹,我試用左Lancôme全新推出嘅「極致持妝輕透底妝系列」,當中包括極致無瑕持妝粉底液 SPF38/PA+++同埋La Base Pro妝前柔滑隔離霜。以前都成日聽到朋友仔提及Lancôme嘅底妝產品有幾好,今次終於有機會試用,所以都非常期待呢~

La Base Pro 妝前柔滑隔離霜~ 

妝前嘅隔離霜對化妝係非常重要,除左可以令妝容更加貼服之外,亦都能夠為肌膚作出保護,令膚色不會容易變黃。 

La Base Pro 採用3D原光科技,有效地折射光線,能夠修飾幼紋、毛孔及瑕疵,營造出完美幼滑的肌膚。此外,其輕盈、不含油份質感接觸肌膚後,形成一層幼滑粉嫩薄膜,緊緻肌膚,令之後塗拭粉底液粧效更貼服。

泵按式嘅設計,只要一泵嘅份量就已經足夠全面使用~

無色無味透明啫喱狀嘅質地,質感都好輕盈~

每次護膚步驟完成後就可以即時使用,係面上推開至均勻便可。使用後肌膚清爽不黏稠,而且好似形成左一層幼滑粉嫩薄膜咁緊緻肌膚,待之後塗上粉底液時可以更貼服~

極致無瑕持妝粉底液SPF38/PA+++~

全系列共有十二色,可供不同膚色的人士作選擇。全新配方是專為亞洲女性而設的,粉底質感透薄而長效保濕,其完美覆蓋度和持久度更長達18小時。粉底結合完美覆蓋度和持久度,塑造自然「素顏」妝容。吸油成分幫助吸收油脂,猶如海綿般鎖住油分,令肌膚柔滑細嫩,綻放耀眼光芒。

今次我就收到其中兩款色,包括B-01(淺色系列)及BO-04(深色系列), 於我本身膚色都帶點偏黃,所以我就選用左BO-04色系粉底~ 

同樣係泵按式嘅設計,大約一泵多少少嘅份量就足夠啦~ 

粉底液嘅質感非常水潤,而且都非常易推~

我用粉樸將粉底推開至全面,感覺順滑易推,而且佢嘅遮暇度都唔錯,不但能修飾毛孔,而且仲遮蓋我嘅面上紅印添~

最好就係個妝效好貼薄,唔會有焗及黏笠或令人油光滿面,即時可以打造亮澤自然妝容呀~

除左效果唔錯之外,對我嚟講快捷方便都係好重要。基本上都只係用多大約五分鐘左右就可以完成整個塗底妝部分(要知道...扮靚時間對一個媽媽係好重要嘅,全職媽媽會懂的),咁就可以即刻看起來有點精神,出街都唔會怕嚇親人啦...哈哈哈!




More Information : 





沒有留言:

發佈留言