2018年1月11日星期四

【好味又抵食】新竹源越南餐廳

11 JANUARY 2018(THU)

早幾日同好姊妹出灣仔行街街買嘢,難得可以放假一晚,又點會咁快返去交人,緊係食埋個晚餐鬆下先啦

我地行過一間新開張嘅越南餐廳,突然個腦海浮現左啲牛油雞翼,所以就二話不說入去食啦~

其實依間越南餐廳都係試業當中,我地都唔知好唔好食,不過就見佢都幾乾淨,啲坐位又唔會迫迫夾夾咁,所以就入去試下啦~

其實....另一原因係我實在行得太耐,有點攰最想舒舒服服有得坐呀...哈哈哈~

坦白講,我自己都比較少得越南嘢,所以點餐嘅任務就交俾好姊妹啦~

第一時間就要叫杯飲品先,好姊妹嘅龍鳳冰,佢話個味都唔錯,入面啲龍眼肉好有咬口。我就嚟一杯椰汁三色冰,個椰汁味都幾出,而且又唔會太甜~

先嚟一個鮮蝦沙律,佢嘅蝦都算好大隻而且仲好彈牙,加埋個酸酸甜甜嘅汁一齊食,真係好開胃,依個小食我大力推介呀~

之後就輪到腦海中的牛油雞翼,唔知係咪我地因為相機食先關係,所以佢個雞翼皮就好似冇咁脆口,但入口嘅味道都算唔錯~

再嚟一個我軟殼蟹米紙卷,佢個軟殼蟹都炸得好出味,配埋入面啲蔬菜一齊食,個口感都唔錯,不過如果個米紙可以薄身少少,咁應該會更加好味呀~

再嚟一個香燒豬頸肉,佢個豬頸肉又整得幾好食,夠入味得嚟又唔會太咸,而且厚薄又差唔多,所以唔覺唔覺我都食左大半碟~

店員仲教左我地一個新食法,就係加埋少少蔥花一齊食估唔到個味道又幾得意哦~

嚟得食越南菜,又點少得整返一個越式生牛肉河粉。因為我唔食牛關係,所以就冇得食,不過好姊妹就讚口不絕,佢話啲牛肉入口好嫩,同埋啖湯先係亮點,湯底超甜但飲完又一啲都唔會覺得口渴,佢話整體上係超正哦~

今餐又真係唔錯,整體上食物都唔錯,而且最好就係環境都幾好,我地唔覺唔覺邊食邊傾,咁又差唔多兩個鐘了,所以話呢....開心嘅時間係過得特別快呀



沒有留言:

發佈留言