2017年12月25日星期一

【玩VR迎聖誕】聖誕全城HOHOHO

25 December 2017(MON)

聖誕節就當然要去玩,一早約好左幾位好友,打算三個小朋友齊齊入去過開心聖誕。不過因為小小豬病左好幾日,為免佢抵抗力差去人多地方,咁就當然唔可以去玩,但又約好晒朋友,所以就我同兩個妹同好友齊齊玩返一個下午啦(辛苦老公幫忙照顧了,俾我放假一下)~

不過....阿Q啲諗,其實小小豬入唔到嚟玩都唔算好大損失(當然佢係勁想去兒童天地玩),因為今年海洋公園聖誕全城HOHOHO係以VR做主題,將有全港首個VR過山車,仲有兩大VR遊戲,年齡限制都要七歲以上兼有130CM,小小豬都未有咁高,所以佢入嚟都係陪我玩呀!  

雖然我都係滿心期待玩VR,不過一入場見到有好多精靈朋友同大家SAY HI,都已經感受到超強聖誕氣氛呀~ 

仲有愛神小天使周圍同人玩添~

今日仲有兒童合唱團唱聖誕歌呀~

嘩...聖誕節又點少得同聖誕老人集郵呢,不過聖誕老人就好識攪氣氛,影影下相會大叫HOHOHO,真係有少少俾佢嚇親添...哈哈哈~

仲有依個冬日浪漫花園,今日就等我悶少少,係缺少小小豬情況下,嚟一個一個人的浪漫啦~

之後我地就向動感天地進發,去睇【VR森度行】以360VR影像體驗熱帶雨林民俗生活同大自然美景~ 

場次係有英文同國語選擇,另外需要預早拎入場卷呀~ 

一入到場就拎齊VR用具等待開始啦~

坦白講,VR一向都唔係我杯茶(因為睇得耐都真係會頭暈),雖然個VR森林都OK,不過....我嘅目標係VR過山車,所以睇左半場就冇再睇,留返啲精力去玩過山車啦~

終於嚟到我最期待節目,唔知邊玩過山車邊VR會係點呢~

同表妹滿心歡喜行埋去,點知.......原來要排最少120分鐘,一睇見過時間就真係有點驚。最後都係決定唔好為一分鐘就排120分鐘,所以我地都係放棄了。雖然係有點失望,不過邊個叫我地聖誕節咁好嘅日子入嚟,係人多啲啦~

之後我地就匯合返朋友們,齊齊玩機動遊戲同睇動物,路過我地仲睇左【企鵝粉絲過聖誕】巡遊添~

原來動感天地都有士兵同我地玩~

除左玩,今年仲有【海洋公園x Pinkoi聖誕市集】,聖誕主題市集入面有好多都係本地人氣設計師原創設計精品,都有好多唔同種類呀~

同朋友們玩左大半日,其實都幾享受兼開心,不過都係時候我要早少少走,要返去睇下小小豬先安心嘛~

話說我回家之後,小小豬問我今日玩過乜,咁我就當然如實報導。佢不單止沒有扭計,仲話知道我玩得開心佢就開心(幾時咁識講嘢)。為左讚賞佢咁乖仔,所以等佢完全好返晒之後就帶佢嚟玩啦!



沒有留言:

發佈留言