2017年12月6日星期三

【自製慈善音樂盒】Shiny Golden Christmas@MOKO

5 December 2017(TUE)

我真係好鐘意聽音樂嘅聲音,中學時代仲曾經買過音樂盒CD晚晚播住瞓覺聽。今次有得自己製作音樂盒我就當然係勁有興趣,所以約埋朋友仔一齊嚟整啦~

我地今次係做手搖音樂盒,由安裝音樂盒...佈置...甚至音樂紙打窿,都係我地自己做,對於一向不精於DIY嘅我好有挑戰性哦~

老師實在太好,除了有聖誕裝飾之外,仲有一啲金屬英文字粒俾我地揀,花多眼亂真係唔知點揀好。幾經考慮終於揀好晒,可以開工啦~ 

有MISS教路,所以都比我預期中易,我真係好俾心機去整呀...哈哈哈~

好快手就完成,見到個名係寫住"KINSEY",就知係我係整嚟送俾小小豬啦~

唔好睇以為好簡單,其實手搖音樂盒個聲又幾好,成首聖誕歌播出嚟,好好聽呀~

商場中庭仲化身成為企鵝聖誕主題添~ 

當中最吸引都應該係個電動企鵝滑梯裝置,係3.5米高嘅巨型聖誕軌道上,企鵝"SIR"住同大家SAY HI呀~

逢星期六日及假期,只要係場內任何商戶以電子貨幣即日消費滿HK$400,就可以免費參加工作坊乙次及可挑選一份心儀禮物給予有需要既貧困孩子,而MOKO便會向香港世界宣明會 - 孩子有「禮」捐出有關之禮物金額。有得玩又有意義活動,即刻覺得今個聖誕加添溫暖呀!


More information : 
Shiny Golden Christmas 閃亮聖誕
日期:即日至2018年1月1日
時間:11:00 至 22:00 (周一至五) 10:00 至 22:00 (周六、日及公眾假期)
地點:MOKO新世紀廣場MTR樓層中庭 







沒有留言:

發佈留言