2017年11月30日星期四

【產品試用】BOTANIST清爽順滑套裝

30 Novmber 2017(THU)

其實我個頭髮都真係幾難攪,厚得嚟啲髮質又粗,所以打理少一陣就會變得非常蓬鬆。除左可以用負離子整一整直佢之外,其實搵啱一款洗護用品都好重要。

今次得到來自日本嘅BOTANIST品牌邀請有機會試一試佢地嘅兩大皇牌產品,唔知同我個髮質夾唔夾呢~
 
日本大熱天然品牌植物學家BOTANIST嘅產品成分90%以上來自天然植物,不會過分沖走頭皮油分,而且係融合左植物和科學嘅護髮品牌追求「心靈上的滋潤」,令用家髮絲更健康和更美麗。

BOTANIST洗髮水同護髮素賣點之一就係「無矽」,採用不含人工合成物質,仲有90%以上成份都是天然植物成份,所以就加以更追求"清潔能力"和"光滑效果"~
 
BOTANIST清爽順滑套裝,有助解決頭髮蓬鬆的基本問題,同時實現保濕與清爽的需要,打做輕盈柔順的髮質,同時增強髮絲彈力與韌性,打造光澤美髮~
 
洗髮水就著重髮絲彈力與韌性、髮絲細柔、喜愛繞指滑順觸感為主。以植物的恩惠,回復您髮絲原來的美麗散發光澤,同時又可以有青蘋果與玫瑰嘅雙重香氛~
 
洗頭水呈透明狀,稀杰度適中,佢都好易起泡,而且仲有好香嘅果香味添~
 
護髮素就以植物性精華可以修復損傷、調理髮梢,實現潤澤柔軟。所以就對控制散亂頭髮,同乾燥毛躁都好有幫助。味道仲帶有蘋果與莓果雙重香氛~
 
護髮素比較杰身,不過塗上頭上都唔會太笠,除左平日塗係髮根之外,我都會塗多少少係髮尾~
 
我嘅頭髮都真係幾蓬鬆(尤其係髮尾部分),真係有點似鋼絲咁呀~

我用左大約一星期,效果就有明顯分別,頭髮順滑左好多,尤其係個髮尾都冇咁"鞋",梳頭時頭髮都冇乜打結,梳頭都滑到不得了~

今次禮物仲有另一個BOTANIST皇牌產品 - 保濕滋潤套裝,以植物性精華將受損的頭髮輕柔洗淨,撫平毛躁的同時還能深層修護,使秀髮變得保濕潤澤,提升自己的吸引力。等我用完之後再試下係咪一樣咁啱心水添~
 
真心覺得BOTANIST清爽順滑套裝真係唔錯,我用後髮質有明顯改善,都真係幾啱我,所以都應該加入回購之列。


More information :
Website:http://botanistofficial.com/hk/ 



 

沒有留言:

發佈留言