2017年11月19日星期日

【產品試用】Atorrege AD+舒敏補濕孖寶

19 November 2017(SUN)

作為一個平日唔多勤力(其實係冇乜時間)護膚嘅傻媽,真係好需要超強嘅補濕系列產品,可以簡簡單單令到皮膚靚靚,唔洗塊面乾爭爭咁啦! 

早前好朋友就向我推介來自日本樂敦家族醫學護膚品牌Atorrege AD+,而且仲安排我試用Atorrege AD+嘅舒敏補濕孖寶添~
 
坦白講,一聽到日本樂敦家族就令我諗起眼藥水,不過原來佢地仲有一個研發「醫學護膚品」的醫學品牌 - Atorrege AD+。佢地嘅產品係冇加入人造色素或人造香料,而且完成後都一定要通過「人體細胞安全測試」先推出,咁就可以確保產品絕無毒性及安全,所以產品就連孕婦及嬰兒都可以用呀! 

舒敏補濕孖寶嘅特點除左係有補濕效果之外,仲有效止痕止癢,抗敏並抑制有害細菌繁殖,改善痘痘炎症、發熱發紅等問題。 

聽落又真係好似幾啱我,因為天氣一轉我塊面就會超乾,而且又勁生粒粒,所以趁依個機會試下係咪可以邊補濕邊改善粒粒啦!

Skin Solution淨肌舒敏精華~  
 
有效控油及抑制細菌滋生,舒緩紅腫熱癢等症狀。同時又可以平滑肌膚及收細毛孔,增強肌膚防禦力,減低肌膚轉季時嘅過敏不適~
 
包裝內附有小杓,咁就可以乾淨又衛生啦~
 
嘅質地比較水潤,而且我最鐘意就係完全冇氣味~ 
 
由於較為水潤,所以都非常易推,而且皮膚都吸收得好快,感到滋潤得嚟又唔會太笠~
 
每日早晚潔面之後,用小杓取出大約一蚊份量,然係將淨肌舒敏精華推開至完全吸收,另外我係面上出粒粒位置就厚敷一層。

用後除左覺得皮膚唔會好乾之外,我覺得啲粒粒係有點改善,唔再繼續狂出之外,嗰啲紅印同爆瘡印都淺左啲呀!

Moist & Calming Mask舒敏補濕面膜~
 
每片含16ml高濃度補濕舒敏成分,有效舒緩各種痘痘炎症及過敏症狀包括發紅、班疹、發熱、乾燥、痕癢等~
 
一盒有五片,每星期使用2次,如果皮膚出現嚴重過敏時可以每天持續使用~
 
紙面膜就最怕佢唔夠貼面,或者太大又太細,咁就會敷得唔舒服之餘,又令皮膚唔可以均勻。不過依個舒敏補濕面膜又好似同我幾夾,如果咀巴位可以細返少少,咁就FIT晒~

面膜的精華適中,唔會有水滴滴感覺,每次敷大約十分鐘,就掉下面膜,然後輕輕按摩等剩餘嘅精華可以更加吸收。

用後覺得皮膚都好似補充返好多水份,而且仲覺得滑嫩左啲啲,粒粒亦都明顯淺左好多,最好就係完全唔會笠黏黏,好啱依個時候用呀! 

整體上AtorregeAD+舒敏補濕孖寶都唔錯,敷得舒服又冇出現任何敏感情況,同我都啱哦! 



More information : 
Website:http://www.atorrege.hk/index.php
Facebook:
https://www.facebook.com/andsbeauty






沒有留言:

發佈留言