2017年11月4日星期六

【蟹粉嚟啦】上海姥姥限定蟹粉宴

2 November 2017(THU)

話說好姊妹係蟹粉愛好者,佢見到上海姥姥推出左限定蟹粉菜式就約我齊齊嚟食返餐。咁...我都好耐冇去街街,就趁依個機會蛇去同好姊妹相聚,食個開心晚餐兼叉叉電啦~
 
先嚟一杯鮮檸香薑蜜 - 雖然我地係飲凍,不過估唔到佢個薑味都好出,都唔錯呀~
 
兩款餐前小食~
 
雞絲粉皮 - 佢個醬汁香口,而且份量都好夠,所以每一啖粉皮可以帶醬汁嚟食,非常好味~
 
醉雞 - 依個酒味超濃郁,而且雞又好嫩滑,絕對係我地其中一個推介呀~ 
 
終於嚟到戲肉,就係我地叫嘅一系列蟹粉限定菜式! 

特上蟹粉小籠包~
 
薄薄嘅外皮包住滿滿饀料,相當足料。咬一啖就即刻爆出黃油同埋鮮香肉汁,肉饀就腍嫩鮮香,仲有超多肉汁,最重要係佢個蟹粉味超出,絕對係我倆最愛嘅一個菜式呀~
 
蟹粉扒素鵝~ 
 
薄身酥脆腐皮卷包住大量冬菇,再加上超多嘅蟹粉。蟹粉惹味同時又唔會減少素鵝嘅口感,最欣賞佢唔會有好油膩嘅感覺,所以食多幾件都唔怕~ 
 
蟹粉賽螃蟹~ 
 
蟹粉份量真係超多,真係可以話覆蓋整碟,蟹味當然係相當濃,混合滑滑嘅蛋白,啖啖美味呀~
 
蟹粉拌麵~ 
 
係幼滑麵上再加上甘香蟹粉,每一口都能帶出啖啖鮮味。而且附有清湯,想以湯麵食又得,拌麵食又得,兩種滋味~
 
開開心心邊食邊傾計,估唔到一餐飯可以食兩個幾鍾感覺真係好爽呢~


沒有留言:

發佈留言