2017年11月14日星期二

【好姊妹聚會】 宮崎日式燒肉店

14 November 2017(TUE)

突然抽到個引好想食放題,所以就相約好姊妹行一轉旺角,嚟宮崎日式燒肉店輕輕鬆鬆享受一個LADY NIGHT啦~

其實我地都係第一次嚟,不過係網上就見到好多朋友仔介紹,所以就跟風試一試啦


一入到餐廳就見到一隻超可愛嘅石敢當呀~

我地嘅坐位都幾舒服,自成一角咁,就唔怕嘈到其他人啦~

食放題最重要就係多款式,依度都幾多選擇哦~

飲品種類同樣多花樣,仲連啤酒都有得任飲呀~

蔬果同小食就以自助形式提供,佢地仲添加得好密,真係隨時去到有得拎呀~

先嚟一份刺身拼盤,一見到都睇到我地嘩..嘩聲,因為份量好足,而且又好新鮮呀~

三文魚勁肥美呀~

當然唔少得我地嘅燒肉,牛肉片同豚肉片都好新鮮呢~

另外其他肉類都超新鮮,而且醃得都好入味,燒完都唔洗點醬汁都已經好好食呀~

我地真係開心密密燒~

除左肉類我地仲叫左啲海鮮~

燒海鮮都唔錯呀~

食完仲可以食杯雪糕(不過就每人只限食一杯,如果可以多啲啲就好了)~

超滿足的一個晚上,食等飽飽又傾得興奮,如果唔係夠鐘我想我地仲有排坐有排傾

平日食完韓燒最怕就係嗰一陣燒烤味會跟埋返屋企,不過今日又唔覺有依個情況,就連頭髮都冇乜味,依一點就係我地最驚喜之處




沒有留言:

發佈留言