2017年11月10日星期五

【產品試用】BONDI WASH天然家居抗菌護理系列

10 November 2017(FRI)

天然家居抗菌護理用品我想每一個家庭都一定有需要,所以當收到公關姐姐試用邀請時,我都唔客氣了,因為坊間都有各式各樣嘅同樣產品,我自己都唔識揀,所以就可以趁今次試下BONDI WASH天然家居抗菌護理系列啦~ 

來自澳洲嘅BONDI WASH產品,都係用高級嘅植物天然成份,無毒性及可生物分解,而佢嘅香氣100%來自純精油,所以對人身體及環境都非常安全。此外,所有產品都含有澳洲原生植物精油,實驗室證明其強大抗菌功效,可消除99.99%嘅細菌(經獨立實驗室測試,通過要符合此標準必須能將大腸桿菌和金黃色葡萄球菌的數量降至原有的千分之一以下。)  

Dish Wash碗盤清潔液~ 

使用天然的介面活性劑及精油配方清除鍋碗髒污,安全清潔、呵護不傷手。100%植物來源成分,絕對安全無害

當然我都有用嚟洗碗(特別係用於小小豬嘅餐具上),感覺佢嘅清潔力都唔錯,最好就係洗完碗之後我雙手都冇好乾乾的感覺,手仔仲帶有少少清香味添~ 


Bench Spray居家清潔噴霧~ 

具有出色功效之抗菌全能清潔劑,性質溫和,一款多功能嘅清潔液。可以在任何堅硬表面上使用,如人造石、木材、水泥上。 

依個我就最鐘意用嚟噴小小豬常用嘅枱仔同埋佢嘅玩具上(尤其係成日玩嘅車仔),因為依啲地方就正正係小小豬成日接觸嘅東西,都一定要小心啲好。用法都好簡單,只要一噴再用乾布抺便能清潔唔洗過水,簡簡單單就可以做到乾淨同抗菌啦~

Hand Spray防護乾洗手~ 

可殺死99.99%手部細菌,也可當作外出時的清潔噴霧,如馬桶坐墊、桌椅、手推車等。100%植物來源成分,高保濕配方,手部不乾燥。不含SLS、SLES及PARABEN,無毒性所以就可以安心使用。  

依個就可以話係我用得最好同最密,因為細菌真係無處不在,首當其衝就一定係雙手,所以一定要小心保護。依家每次去公園玩完、外出食飯、摸完公用物件,我都一定要叫小小豬噴一噴雙手,咁先可以安心嘛。咁小小豬噴左咁多次,佢雙手都冇任何敏感不適出現,所以我估同佢都幾夾呢~ 

今次試用效果都唔錯,所以我都打算用完之後再回購,始終都係安全啲就可以放心啲嘛! 



More Information : 
Website:www.1010hope.com





沒有留言:

發佈留言