2017年9月26日星期二

【網購體驗】型格親子太陽眼鏡

23 SEPTEMBER 2017(SAT)

親子裝一向都係我至愛,親子衫...親子鞋...親子帽我都有,夏天必備之選 - 太陽眼鏡我就一直想買但又買唔到。睇啱款唔係冇成人SIZE,就係冇童裝,所以一直就只係得個恨字。終於經過今次網購體驗,我同小小豬擁有型格親子太陽眼鏡啦~
 
其實我今次係應網店「SmartBuyGlasses」邀請,體驗一下佢地嘅網上服務~ 
 
一CLICK入佢地網址睇,真有好多唔同種類嘅眼鏡,其實我自己一向都唔太識啲名牌子名,不過老公話嘅大部分都係有名氣嘅(我真係大鄉里添)。係唔係名牌對我嚟講都唔係太重要,我嘅目標就係去睇下有冇親子款,所以就慢慢搵啦~ 
 
係搵款嘅同時就當然會睇埋啲價錢,佢地比一般零售店舖最少便宜20%,而且絕對係原裝正貨,仲有可以免費100天退貨保證費添~
 
幾經我慢慢揀...慢慢搵,終於搵到心水嘅親子太陽眼鏡啦~
 
網購我就係最怕麻煩,不過「SmartBuyGlasses」都好方便,只係按幾個鍵,再入返少少資料就完成,而且佢仲全球免運費,可以直接送到去你屋企,真係超級方便呀~ 
 
當然...最心急就當然係等收貨一刻,我完成晒所有手續之後,大約4日就收到實物~
 
嘩...見到個實物真心覺得好正,平實的嚟又帶少少型型又好似幾啱我地哦....哈哈哈~ 
 
太陽眼鏡可以話係戶外必需品,小小豬一知道要去戶外,佢都一定提我帶埋去。小小豬帶住個型眼鏡係咪分外型仔,又多一點CHOK意~
話明係親子太陽眼鏡,當然唔少得啲親子影,睇落我同小小豬都真係非常襯呀~
 
有個DADDY睇幫我地影完相之後,都話想配多一幅,加入埋我地型格一份子(好明顯係有人妒忌)。不過由於DADDY冇隱形眼鏡關係,所以就要去佢地嘅堅尼地城都實體店,由專業視光師免費驗眼,配返幅有度數嘅太陽眼鏡先得啦! 


More Information : 



 

沒有留言:

發佈留言