2017年9月27日星期三

【秋天養生】蓮藕眉豆瘦肉湯

24 SEPTEMBER 2017(SUN)

話說上星期睇中午電視節目,係呀…我係有睇《都市閒情》,平日夜晚小小豬係屋企唔開得電視,咁咪趁佢返咗學就睇個夠本啦! 

節目中其中有一環節係教煲啲秋天養生湯水,所以我就乖乖坐定定打算偷師一番。 其實老公都好鍾意食蓮藕,成日都叫我買嚟煮俾佢,不過我自己又少接觸,都唔知原來蓮藕同眉豆都係啲滋補潤燥嘅食材,好適合秋天飲用,所以我就跟住嚟煲呢個蓮藕眉豆瘦肉湯啦~
 
蓮藕有助健脾開胃、益血生肌;眉豆所含維生素B1能維持正常的消化腺分泌和胃腸道蠕動的功能,抑制膽堿酶活性,可幫助消化,增進食慾。(網上資料) 

蓮藕一個(約一斤)、眉豆一兩、瘦肉約$35、陳皮一角及薑三片【1両=37.5g】~


 

沒有留言:

發佈留言