2017年9月21日星期四

【產品試用】家典牌石瓷燒純瓷鑊

20 SEPTEMBER 2017(WED)

上次我試用過家典牌納米石瓷專業電飯煲(按此重溫),感覺都真係唔錯,依家我地都KEEP住用呀!

當然除左電飯煲之外,仲有推出石瓷燒純瓷鑊,作為煮婦....煮食鑊都真係幾緊要,今次我就都有機會試用一下,等我嚟個小分享啦~
 
日本品牌SanDynamic 家典牌嘅石瓷燒純瓷鑊,係由優質技術採用純天然瓷土製成,所以就有助熱力均衡滲透至內壁,絕對適合燘、煎、烚、燒及蒸於一身呀~
 
最新推出嘅純瓷鑊(微壓力)以最高1300°C高溫反覆多次燒製而成,健康、環保、抗磨損、韌度高、耐酸鹼、耐高溫、結實堅固、表面光潔、導熱效果均衡等特點,用作烹調器皿高溫烹調不易爆裂,不會釋放有害成份,極易清潔。

天然瓷土具遠紅外線素,有助熱力滲透功效,令烹調效果顯著提升,其良好的導熱儲熱性能具燜燒效果,能讓食物均勻受熱,營養成份在水份和熱量的配合下能得以有效分解而保存,使所烹調的食物保留原汁原味~
 
鑊蓋有設有密封膠圈,所以烹調時可以將高温蒸氣鎖係鑊內,傳熱效果就更加好,燘及蒸嘅時候可以更加快熟呀~
 
仲有鑊邊嘅矽膠手托,就可以方便我地煮緊嘅時候扶住隻鑊又唔會熱親呀~
 
睇落都唔錯鑊,當然要親身試下先知佢好定壞啦~  
傳熱又真係唔錯,我煲一鑊水嚟蒸餸,都用左大約5分鐘就可以燒熱啲水啦~
 
蓋頂排氣口經過特製,減少一半蒸氣漏走,烹調食物時蒸氣完全鎖在煲內,而且唔容易滾瀉添~
 
純瓷鑊導熱均衡耐高溫、抗磨損耐用、節能環保不含PFOA/PTFE化學物質、內壁導入「天然納米液態瓷」所以唔會黏底。

我當然要用佢嚟整返個三文魚炒蛋嚟試下佢功能啦,因為我炒蛋功力真係麻麻,好容易炒到黏晒底,咁明明係三隻蛋分量,最後就得返一半可以食,好浪費呀~

哈哈哈...今次又真係炒得幾靚呀~
 
不過最開心都係炒完之後見到個鑊,真係一啲黏底都冇,如果快手要煮下個餸只係簡簡單單咁用廚紙一抺就清潔可以,可以話乾爽又易洗呀~  
真心覺得石瓷燒純瓷鑊真係唔錯,好啱我依啲不太叻煮餸嘅煮婦,因為用左唔怕黏底,咁就可以放心煮多啲新餸都唔洗怕啦! 


#家典牌 #sandynamic #石瓷燒 #純瓷鑊



沒有留言:

發佈留言