2016年12月17日星期六

【小小豬要變身】Kissocool精品童裝概念店

17 DECEMBER 2016(SAT)

今日約左朋友仔去銅鑼灣食個下午茶聚一聚,見未夠鐘就去SOGO行一轉,順便睇下之前朋友介紹過嘅Kissocool精品童裝概念店朝聖兼為小小豬改改型像置新裝啦~
 
其實我一向都係俾小小豬著卡通公仔衫多,冇法啦....邊個叫佢媽咪我係公仔控,自己唔敢著就買俾個仔著。不過隨著小小豬開始大個仔,係時候都要開始改改型像,著返多啲型仔衫,咁聖誕同新年就可以做型仔啦!

就係依個時候,公關姐姐就介紹左Kissocool俾我,話啲衫既型仔之餘,剪裁及質料都唔錯,所以就嚟八卦一番啦~

 
最鐘意店內放置左一啲小玩具,可以俾小朋友乖乖坐係度玩,大人就可以專心揀衫啦~ 
 
Kissocool售賣多個高級童裝品牌,包括Kenzo、Paul Smith Junior、 Roberto Cavalli Junior、DSquared2、Sonia Rykiel、Simonetta、Trussardi、Diesel,而且男女童嘅衫都有呀~ 
 
坦白講咁多款式,每個品牌都有唔同風格,都真係睇到我花多眼亂,當然最好就係由當事人自己揀。一話著左變型仔,小小豬都好似揀得好認真咁哦~ 
 
左揀右揀....最後就揀左依三件棉線衫~ 
 
小小豬話佢今個月鐘意藍色,所以就決定買依件意大利經典設計嘅Trussardi,不過著上身又真係幾型仔哦~ 
 
坦白講,依件衫又真係比我平日買嘅貴左啲啲,不過著上身又真係超級型仔,而且佢嘅質地又真係唔錯,著上身好舒服又柔軟,貴買平著....著多幾次就回本啦!


More Information :
Kissocool SOGO
銅鑼灣 Sogo 7樓 (查詢電話:28318971)

Kissocool Outlet
九龍灣國際展貿中心G樓 68-70號舖 (查詢電話:24544378)

Facebook:https://www.facebook.com/KidsKissocool/?fref=ts



**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言