2016年12月1日星期四

【MyBB試用小隊】Hallmark Babies嬰童裝產品

28 NOVEMBER 2016(MON)

Hallmark Babies依個品牌相信大家都唔會陌生,相信好多小朋友都有著過。當然小小豬都唔倒外,佢由出世開始就已經係用家嚟啦!

原來唔止嬰兒服裝,就連童裝佢地都有推出,今次得到MyBB試用小隊安排,小小豬可以親身感受Hallmark Babies嘅童裝靚衫啦~
 
其實由於細細個嘅小小豬有濕疹都幾嚴重,所以無論飲食同衣著都一定要好小心。

還記得當時小小豬嘅絕大部用品好似有,冬夏季衫仔、BB床品被仔、口水肩、帽子、手襪等,我都係買Hallmark Babies依個品牌,因為佢地依姒純棉而且滑身嘅料,可以減少BB幼嫩皮膚而產生嘅敏感,同埋質量係有保證先係重要~

不過我成日都以為Hallmark Babies專出嬰兒服飾,但原來佢地都有大個小小嘅幼童服裝,仲可以著到12歲添! 

今次有幸得到MyBB試用小隊安排,小小豬就得到最新款嘅Hallmark Babies童裝,依一身造型仲係由設計師為小小豬度身設計,仲唔係十分型仔~ 

一件簡約款式衛衣~
 
我最鐘意就係佢個質地,以棉質配以珠地布製作,可以令衛衣挺身的嚟,又唔會怕洗多幾次就走樣呀~ 
 
型仔燈芯絨長褲~ 
 
其實我好怕買燈芯絨產品,因為我怕"痴"麈嘅感覺。但依條褲嘅質地又冇依個感覺,摸上手好滑身好舒服,而且厚實質料,著上身就一定好溫暖呢~

是次試用令我最為驚喜嘅....就係收到依一件羽絨外套~
 
因為本身小小豬著緊嗰件都已經唔啱身,正當我計劃緊買邊個牌子時,就收到依件靚靚羽絨,仲要係小小豬至鐘意嘅紅色,你話係唔係好興奮呢(師奶仔又嚟啦)! 

羽絨以輕薄而成,著上身咁就一啲都唔臃腫,而且仲有防風保暖功能,令皮膚保持乾爽,啱晒周時郁冇時停嘅小小豬~
 
以90%白鵝絨為主,充絨量咁高,咁就唔洗擔心小朋友凍親啦~ 
 
著左上身小小豬係咪都好型仔呢~ 
 
今次依個試用絕對係我吸時雨,因為依幾日突然間凍左好多,我又未有精神去換季,所以依排小小豬都成日著住依套衫,絕對係救左我...哈哈哈!

More Information :
Website:http://www.hallmarkbabies.com/tw/1/home?region=1
Facebook:https://www.facebook.com/hallmarkbabies




**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture


沒有留言:

發佈留言