2016年4月26日星期二

柴嘩嘩去學DIY

25 APRIL 2016(MON)

早前朋友仔問我有冇興趣齊齊去DIY,咁我一向都有興趣攪下啲手作仔,所以就跟埋一齊去玩下啦~
如果有用開嘅朋友,都應該知道我今次係用YOUNG LIVING嘅產品嚟整DIY。其實早一大段時間,我都經朋友介紹入手左一SET,聽朋友講之餘又睇見好多媽媽都有用,佢地都話好有效,所以就心思思,本著一試冇壞心態,就算係我地唔WORK,平日我當香水用都唔錯呀~
 
原來只係一SET基本油都有好多唔同種類,有啲我到依家都仍然未識分添...哈哈哈~ 
 
老實講,我用左都有一段時間,係朋友耐心咁教我之後,當中都有試過用係唔同途徑,但都好似冇明顯嘅成效(或者係我唔識用,用錯方法啦),所以就冇朋友間談及咁神奇,不過.....係我身上都曾經有幾次我覺得又好似WORK WORK地,所以都可以嚟個小分享! 

好似我地一家三口都有鼻敏感,所以朋友就教我用幾滴薫衣草+檸檬+薄荷精油放入放濕機薫,係晚上開住嚟瞓,用左一排我地一早起身打乞嗤次數又好似少左啲啲,所以我都有KEEP住繼續用。我唔敢講一定係啲精油問題,不過開住等間房香啲瞓覺,都幾好呀~
   
另一個我覺得有少少幫助就係有關呼吸系統,由於我係好易氣管敏感,所以一轉天氣我就會成日好似呼吸困難咁,朋友就教我加少 少RC精油係頸鏈,之後出街就帶住,咁可以有幫助。係早排轉天氣時我都有試用,用左幾日又真係好似呼吸暢順左,所以我都有繼續用。

不過...就有點難為了 同行者,因為曾經有朋友問我戴住啲咩,個味道唔係咁好閒哦(其實...咪即係好似香水咁,總有啲味道係會令其他人唔鐘意,下次再同依位朋友出街時,我就識 做唔戴啦...呵呵呵)~ 
 
好啦...唔講太遠了,講返今日個DIY先。

其實我一向都幾鐘意玩依啲DIY WORKSHOP,感覺就好似做緊實驗咁,左溝右溝再攪一攪,咁就成左一件製成品,仲係可以用得到,都真係幾有滿足感。所以朋友仔問我有冇興趣去玩時,我就即刻交錢報名,同老細請假去玩返一晚呀!

整面霜哦,初時都以為係好難整,但原來又真係俾我想像中容易,加少少V6、薫衣草花水、乳化劑同埋有助保濕嘅精油~
 
之後攪攪攪再入樽仔,咁就完成啦~ 
 
即場用手試,又真係幾潤哦~ 
 
之後就整對鼻敏感好好嘅膏,朋友仔話帶住出街KEEP住用,咁就唔洗怕一出一入冷氣地方會勁打乞嗤。

原來又係好易,只係用V6、蜂蠟、同埋薫衣草+檸檬+薄荷精油加熱煲溶再入樽,咁就得啦~
 
少少份量就可以整咁多,今次實有排用啦~ 
 
最後仲教埋我地整浴鹽,又係超簡單,將鹽再加啲精油就得啦~ 
 
其實....我唔係玩玩下,都真係整得好認真呀...哈哈哈~

今晚嘅製成品,二百蚊就可以玩成晚,又有咁多嘢帶返屋企慢慢用,真係勁抵呀(師奶仔又嚟啦)~ 

做完DIY,我地仲做左個精油測試,好簡單咁將手放係儀器上,就可以知我地身體上需要那些精油作調理用~ 
 
測驗完畢,原來我都唔係好差,用依幾款精油就得~ 
 
不過大部分都係同止痛有關,唔通我身體成日都痛,咁又真係唔知啦....不過除左第一支之外,其他我都係現成屋企有,得閒用下睇下對自己身體有冇明顯改善先! 

嚟緊朋友話會開防蚊產品工作坊,如果成事我都想參加,可以整啲香香地又有效嘅防蚊產品都幾好呀!


**我地嘅FACEBOOK PAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

沒有留言:

發佈留言