2015年12月2日星期三

Juice Beauty 10 週年 Birthday Party及試用分享

26 NOVEMBER 2015(THU)

謝謝Juice Beauty邀請,早係十月尾時我有幸參加佢地嘅10週年Birthday Party,開開心心又玩左一日呀~
Picture

老實講,係未去參加活動時,我對Juice Beauty都比較陌生,因為真係比較少人提及

不過,原來佢都係大有來頭,Juice Beauty利用醫學技術,琉合有機果汁護理,同時亦得到加洲USDA認証有機品牌,與國際知名學府UC Berkeley共同研發。每樣產品有別一般護膚品,不用清水,選用加洲有機果汁,超過98%均是充滿護膚成份的果汁,精華濃度更高,效果更顯著,有效擊退85%自由基對皮膚的侵害!

Juice Beauty亦因應唔同膚質朋友,研製左唔同系列,包括有機幹細胞抗皺活膚系列、有機青蘋果美白煥膚系列、有機抗痘控油祛印、有機保濕護理系列....等,總有一款適合呀~
PicturePicturePicture

另外,大會亦為我地介紹佢地嘅副線 - Jane Iredale 礦物質彩妝,依個真係令我心心眼,越想試下呀

佢地獨特之處在於礦物質色料唔會滲透皮膚及具有抗炎抗菌作用,產品不需要卸妝步驟,因此剛做完換膚或美容手術後的患者,也能安心使用~
Picture

活動後大會亦送出Juice Beauty 及Jane Iredale嘅皇牌產品俾我試用,我用左大約都差唔多一個月,等我同大家分享下先~
Picture

Juice Beauty有機幹細胞抗皺眼霜~
Picture

依個可以話係佢地皇牌產品之一,精華所在係提取了白提子的白藜蘆醇、檸檬維他命C、青蘋果幹細胞,以獨有技術將三者及10種水果精華混合,使精華更易被眼部皮膚吸收,孕婦及敏感皮膚仕亦可安心使用,成熟及乾性皮膚尤其適用,持續6星期效果更顯著。

眼霜設計都好貼心,係一個合眼型嘅按摩棒呀~
Picture

眼霜的質地為乳白霜狀,都幾易推呀~
Picture

我習慣每日晚上使用,利用按摩棒左右咁推,都覺得眼周幾舒適,而且感覺都好保濕,唔會笠痴痴~
Picture

用左一段時間,首先眼睛都冇仕何敏感情況出現,而且用完一整日眼周肌膚就沒有乾燥,眼尾嘅細紋都好像淡了啲啲呀!

Jane Iredale紅石榴保濕噴霧~
Picture

 紅石榴保濕噴霧已取得被譽為世界有機認證標準的「歐盟ECOCERT有機認證」,而紅石榴具超強的抗氧化能力,再加入白茶、迷迭香等,令抗氧化效果更超卓。

噴頭比較細,所以噴出嚟水珠唔會太大,令到皮膚唔舒服~
Picture

我最鐘意就係塗完BB CREAM出街前噴幾下,面仔都特別保濕。另外當同小小豬戶外玩時,我都會帶埋出去,咁就可以,隨時隨地為皮膚保濕解渴~
Picture

 

More Information :
Website:www.stp-mineral.com#sthash.8hqgbxHE.dpuf Facebook:https://www.facebook.com/Juice-Beauty-HK-142876616052858/

 


**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

 

沒有留言:

發佈留言