2015年12月21日星期一

試用:台灣人氣貴婦品牌DORETTA

16 DECEMBER 2015(WED)

謝謝Miss Tiara嘅安排,等我有機會可以一試台灣人氣貴婦品牌 - DORETTA嘅試用活動,試用佢地兩支皇牌產品呀~
Picture

DORETTA依個名我之前睇啲台灣美容節目,都見好多美容達人都推介佢地嘅產品,嗰時都好想試一試係咪真係咁利害,今次終於有機會了

DORETTA 藍金微導瞬透源生露~
Picture

依一款可以被形容為「史上超小分子玻尿酸」嘅化妝水,佢嘅保濕力同埋滲透力都唔錯,係依個超級乾燥嘅天氣可以有效修復缺水脫皮肌而且獨創「藍金微導技術」 深層水活滋養,使用源生露喚醒自身的健康活力,讓肌膚在短時間內瞬間恢復穩定健康狀態。

源生露其實屬整肌調理機能水的一種亦等同於化妝水嘅功效其質感比較像精華液~
Picture

早晚洗面後用化妝棉沾取源生露後輕輕擦拭全臉及頸部只需數秒便能完全吸收~
Picture

由於係不添加酒精、色素、合成香料及防腐劑,所以不會引致粉刺,而且敏感人仕都可以使用。但由於係不含防腐劑,所以開封之後就要盡快完啦!

DORETTA 鉑金胜月太彈潤微導菁萃~
Picture

鉑金胜肽彈潤微導菁萃俾台灣Blogger、美容達人勁讚係超火紅“萬能精華油”可以修護老化問題改善肌膚細紋、深層水活滋養恢復年輕時的健康彈力。特別適用於黯沈或缺水嘅肌膚使用。

玻璃瓶以吸管式設計都好方便呀~
Picture

金黃色的鉑金胜肽彈潤微導菁萃感都比較厚身,看似一支金黃色嘅油,但其實都好易推,而且仲好快就吸收仲唔會感到好油膩~
Picture

每日使用在源生露之後,就利用BUMP半支潤微導菁萃用佢黎按摩全面,有需要時我會連眼肚位置都會按摩埋呀~
Picture

由於依排啲天氣真係十級乾燥,好在係依兩星期試用過程我皮膚都叫做OK,完全冇我之前出現嘅缺水脫皮情況而且仲好似好滋潤,好有光澤感呀

 

*是次產品由品牌提供,Dear Beauty獨家發售

 

More information :
【藍金微導瞬透源生露】($159/100ml)
【鉑金胜肽彈潤微導菁華】($349/30ml)

 

**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

 

沒有留言:

發佈留言