2015年12月24日星期四

聖誕表演又嚟啦

18 DECEMBER 2015(FRI)

每年聖誕節,其實我都有一刻嘅期待,因為小小豬又可以參加聖誕表演活動,又有得上台跳舞啦~
Picture

其實....小小豬有咩材能我又點會唔知呀?佢一向體能都係比較差,再加上依隻傻豬仔都唔善於跳舞,所以都諗到佢係唔會有咩主角位可言,企亦都一定係企後排。

不過在於我立場,小小豬可以係台上順利地完成佢嘅部份,我都已經係話可以收貨了。

由十二月初開始,小小豬每晚臨瞓前佢都會主動跳佢嘅舞步俾我地睇,每次都跳差唔多半個鐘先肯休息,真係三年來佢主動兼恆心嘅一年。

話晒都係最後一年係幼稚園表演,加上見到佢又好似好努力咁,又點唔可以帶點期望呢!

終於嚟到表演日,好在我地早左去搵位,都叫做霸到個前排位,坐定定等睇小小豬表演啦~
Picture

YEAH....終於等到小小豬嗰班跳舞,其實佢地係表演牛仔舞嘅,不過服飾又好似有啲.....,但成班同學仔一齊著都幾好睇呀~
Picture

一開始表演我就金睛火眼咁等小小豬出場,終於係第三部分到佢出場啦~
PicturePicturePicture

一如我當初我所想,佢都係人仔細細企後排,所以間中都俾人遮住左,不過佢都叫做跳晒佢負責部分, 跳嘅時候又冇乜發傻,仲間中笑笑口,所以都算佢啦!

今次真係勁黑仔,原本係打算拎部長鏡單反去打豬,點知.....部相機開唔到,疑似係粒電壞左,所以只好用傻瓜機嚟影呀....真係十個唉呀!

 

**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦


 

沒有留言:

發佈留言