2015年12月6日星期日

試用:CIELO 絲悅 EX染髮霜

29 NOVEMBER 2015(SUN)

老公成日都心思思想染髮係,就係依個時候收到CIELO絲悅試用邀請,見用法都係簡簡單單,所以就同老公齊齊整下個頭,咁就可以靚靚地過聖誕啦~
Picture

哈哈哈....由藤原紀香嚟做代言人,會唔會信心大啲呢~
Picture

CIELO絲悅連續8年係日本都係NO.1白髮專用快速染髮霜而設計到簡單一按可以真係係屋企都可以輕鬆染髮雖然我地都係冇乜白頭髮,不過用嚟補都唔錯呀~
Picture

染髮最擔心就係傷頭髮,不過依款係揉合左尤加利樹油、葡萄籽油及月見草油,咁就可以係染髮同時亦能呵護髮質,等髮色更加閃耀~
Picture

打開包裝就會有齊染髮所需工具,有染髮霜、手套及梳~
Picture

用法都好簡單,一按就可以將染髮霜劑按係特製梳刷上,同時擠出兩色的染髮霜,唔洗自己調勻,好方便呢~
Picture

哈哈哈...平日老公就成日扮演髮型師幫小小豬剪頭髮,今次就等我嚟啦

擠出適量嘅染髮霜先染髮根和頭頂的位置 ,之後在用梳梳埋其他髮絲部分~
PicturePicture

整個頭都充滿染髮霜之後待上十五分鐘就可以清洗了~Picture

其實不論係髮型屋定係屋企自己,我都好怕嗰一陣刺鼻嘅亞摩尼亞味。不過依一款味道就唔多濃烈反而帶有少少花香味添

上色情況都叫做OK,都叫做帶點點啡色不過可能本身我髮質都較黑,所以個效果就唔見明顯了~
Picture

不過用後啲頭髮都仍然好柔軟,所以都對頭髮傷害都應該唔大

 

More information :
Website:http://cielo-hk.com/top.html

 

 

**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦


沒有留言:

發佈留言