2015年10月19日星期一

HAPPY BIRTHDAY TO WESHARE

16 OCTOBER 2015(FRI)

謝謝WESHARE一直對咁愛錫小小豬,唔覺唔覺原來佢地都踏入2周年,係佢地依個開心大日子,仲送左個「WESHARE BOX」俾我添~
Picture

哈哈哈...佢地地生日就送禮物俾我地,其實都真係幾貼心,依個盒同記念咭個設計都好靚呀~
Picture

「WESHARE BOX」入面有啲咩,其實都係一啲扮靚靚嘅用品~
Picture

哈哈哈..我同小小豬都分好左,個盒就係佢嘅,用嚟放佢啲心愛小玩具(個盒咁靚當然唔好浪費嘛)入面嘅嘢就當然係我用嚟扮下靚靚啦

依家WESHARE都舉行緊「友禮相送大行動」,只須登入box.weshare.hk,之後完成簡單步驟,就有機會獲贈「WeShare Box」友禮盒,發放窩心驚喜!

 

More Information :

換領申請:請進入box.weshare.hk
截止申請日期及時間:2015年10月30日 中午12:00
申請需以Facebook登入參加,每一Facebook用戶只能申請乙次。

 

 


**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

 

沒有留言:

發佈留言