2015年10月25日星期日

沾沾沾...大鄉理食沾麵@富士山55

20 OCTOBER 2015(TUE)

約左好姊妹出銅鑼灣行街街,難得出嚟就當然要食埋晚餐啦,正當我地諗緊食乜時,好姊妹就話帶我去試新嘢,就係去食沾麵啦~
Picture
其實我都真係幾大鄉理,因為之前都真係未聽過沾麵,所以就帶住一個好奇心態嚟食啦~
PicturePicture

 

原來都有好詳細嘅沾麵教學,啱晒我依個初哥,有圖睇住就唔會食錯啦~
Picture

先嚟我嘅海膽沾麵,店員一送到枱時,真係忍唔住"嘩"左一大聲,因為真係好豐富,4片厚厚海膽,加上大大粒魚子,單睇賣相都已經勁吸引呀~
Picture

湯底就比較濃味,但一啖啖咁將彈牙嘅麵條浸入湯中再食,又味道又真係唔錯哦~
Picture

另外,原來我地加多$20,就可以利用剩下湯底成為一個日式芝士雜炊。既然試新嘢,雖然食晒整碗麵都好飽,但都試下啦。其實味道都唔錯,個芝士味都好澴,不過我就覺得湯比較多,感覺有點似粥仔,口感就有少少影響呀~
Picture

好姊妹嘅名古屋撈麵,賣相都好吸引,餸料都好豐富呀~
Picture

撈一撈就食得,好姊妹話味道都唔錯,麵質都好煙韌,食落又有少少辣辣地,口感好好呀~
Picture

我地仲叫左一個小食 - 雞軟骨棒,雞肉唔乾,而且中間夾住啲雞軟骨碎,再配埋芝士醬同芝士粉,口感同味覺都好正,依個真心推介呀~
Picture

 

**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦


 

沒有留言:

發佈留言