2015年10月23日星期五

姊妹們的浪漫@Castello 4

19 OCTOBER 2015(MON)

早幾日姊妹們問我有冇興趣去浪漫下,哈哈哈...有得玩我當然有興趣,所以就出左銅鑼灣一轉,又嚟放鬆一下啦~
Picture

一打開電梯門,真係嘩左一聲,咁有情調呀~
Picture

先嚟一杯士多啤梨味Cocktail,棉花糖包住個杯,真係夢幻感覺呀~
PicturePicturePicture

八爪魚沙律,八爪魚軟身不韌,一再配以黑醋拌勻沙律菜,好味又開胃呀~
Picture

炸蘑菇(其實個名我唔記得,請容許我幫佢改依個名啦),口感都幾特別~
Picture

日式海鮮意大利飯,單睇個賣相都好吸引,原來攪攪下就會變晒色,味道都唔錯,如果可以乾身多少少就應該更加好味~
PicturePicture

大蝦意粉,啲蝦肉都算幾彈牙個醬汁配埋個意粉都幾入味~
Picture

黑醋低溫慢煮燒春雞,第一次食黑醋配雞嚟食,原來兩者又幾夾,再加上雞肉都好嫩身,真係幾好食。值得一提就係啲配菜,佢烤焗得都好入味呀~
Picture

最後當然唔少得甜品時間,又嚟我至愛Apple Crumble,焗得都好鬆化酥脆~
Picture

食飽飽之餘大家又有傾有講,相信全場最嘈都係我地依一張枱,不過......女仕們就係咁啦...哈哈哈,開開心心又過左一個晚上,充滿電又可以返去做返個好媽媽啦!

 

**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦


 

沒有留言:

發佈留言