2015年2月23日星期一

新春內地之旅 PART 2 - 博物館&青花大盤菜

19 FEBRUARY 2015(THU)

離開左午餐地點之後,我地就向下一個目的地進發,就係去參觀陳白沙故居博物館~
Picture

老實講,我一向對歷史都冇興趣,再加上個導遊又冇乜點介紹,所以都唔知陳白沙係個咩人,只係知道佢古代好有名啦!

新年你都唔好諗遊行圍會帶你去啲咩熱鬧地方,嚟依啲公園俾你行下都叫好。不過依度個環境都算幾清靜,同圍行下都OK啦~
PicturePicture

一直擔心嘅事終於都發生,不過都只係毛毛雨,所以都唔影響我地周圍行,小小豬著住件雨衣仲不知幾高興添~
PicturePicturePicture

落雨都係室內活動好,睇佢地兩公孫幾專心睇展品~
Picture

行晒所有展覽廳都好多時間,所以就搵個地方HEA下,休息一下啦~
PicturePicturePicturePicturePicture

小小豬一本正經個樣係度做乜~
Picture

哈哈哈...就係為準備為大家講故事呀~
PicturePicture

講埋故事時間都仲未夠鐘,坐度等都唔係辦法,加上見雨都停左,所以我地就去附近超市SHOPPING,為大家嘅宵夜做好準備啦~
Picture

好攪笑嘅細細支可樂,好得意呀,仲要都只係$2,好似好抵呀~
Picture

SHOPPING完之後,時候就剛剛好,我地去食晚餐啦!

除左係超市見到細細支可樂之外,入到餐廳就見到大大盒嘅檸檬茶呀~
Picture

旅行團嘅晚餐都唔預有啲咩,不過今餐真係有啲驚喜,因為係食一個大大大大嘅盤菜呀!

盤菜有幾勁,要用個火爐推出嚟~
Picture

仲要由兩位大力男仕搬上枱呀~
Picture
Picture

好似好豐富咁哦~
Picture

種類多、味道都算做OK,大家都叫做食飽飽啦~
Picture

食飽飽就準備返酒店,小小豬繼砂炮之後,又玩左一樣新玩意啦!

《續待》  

沒有留言:

發佈留言