2015年2月16日星期一

HELLO KITTY杏仁餅

13 FEBRUARY 2015(FRI)

話說澳門開左Hello Kitty Obrigado專門店之後,我就已經勁想去潮聖。不過暫時大肥豬都未有計劃想我地再去澳門玩,所以一直都只得個想字!

雖然未可以去潮聖,不過係澳門返工嘅細路就買左幾盒Hello Kitty杏仁餅俾我地食呀~
Picture

哈哈哈...細路仲買晒四隻味道俾我地試下呀~Picture

除左有原味之外,仲推出左綠茶、咖啡及朱古力味,我都係第一次食依三種味嘅杏仁餅,所以都有少少期待呀~
PicturePicturePicturePicture

話明係Hello Kitty杏仁餅,又點少得個Kitty頭同蝴蝶花花呢,真係未食都已經好興奮啦~
PicturePicture

哈哈哈...為食嘅小小豬又點會唔想食埋一份呢,佢見我影相時都已經好心急要食啦~
PicturePicturePicture

味道方面又如何?或者我個人比較先入為主,始終都係覺得原味係啱我口味多啲,新出嗰三種味唔係話唔好,只不過食落都總係覺得同杏仁餅好似唔多夾咁。

所以話呢...始終都係傳統啲好,新嘢都係留俾啲年輕人去試啦...哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言