2013年2月14日星期四

初三新界遊 PART 3

12 FEBRUARY 2013(TUE)

到左今日最後一個節目,就係入流浮山食海鮮啦!

不過時間尚早,所以我地先周圍行吓。次次入嚟都一定會係依棵靚花影吓,因為真係好靚呀~

之後就去海邊行吓~


小豬媽就去買金蠔。正呀....我地又有好嘢食。小豬媽整嘅蜜糖金蠔真係好好食呀~


好啦,等左成日我地嘅豐富晚餐就嚟啦~


睇吓我地食得幾開心~

一人一隻大鮑魚~


小小豬都有份食....一啖咁多啦~


為食仔食到成個污穢豬呀~


依餐真係勁豐富,不過味道就麻麻,我地都覺得淡左少少,同埋好似細份左啲啲。可能新年關係啦,所以趕啲就差少少啦!不過唔緊要,最重要係一家人個個食得飽飽,開開心心嘛!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言